Pluk de dag - Gryp die dag - Reisverslagen van Maud Pittens - WaarBenJij.nu Pluk de dag - Gryp die dag - Reisverslagen van Maud Pittens - WaarBenJij.nu

Pluk de dag - Gryp die dag

Voor mijn laatste jaar SPH ga ik vrijwilligerswerk doen in Zuid-afrika. Ik verblijf 3.5 maanden in een dorpje vlakbij Kaapstad genaamd Genadendal. Hier zal ik gaan werken op een school in een klas met kinderen die een achterstand hebben. Ook loop ik stage op een dagbesteding voor mensen met een beperking.
Hier zullen jullie lezen over mijn werk als vrijwilliger, maar ook mijn vakantie en weekend reizen!

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2015

I miss you..

10 December 2014

Genoten van je liefde, je vriendschap en van jou

29 November 2014

Een deel van mij, een deel van jou

19 November 2014

It's the final countdown, tududuuuuuduuuu!

10 November 2014

Het klokje tikt verder
Maud

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7000

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 29 December 2014

Pluk de dag - Gryp die dag

Landen bezocht: